Prelegenci

Z nimi warto porozmawiać!

Rafał Tomkowicz, Redaktor Naczelny Loan Magazine, związany z polskim rynkiem finansowym od 14 lat. Jako specjalista w zakresie wiedzy o finansach osobistych. Pełniłem funkcje menedżerskie i doradcze w kilku dużych instytucjach finansowych. Jestem autorem wielu publikacji poświęconych bankowości detalicznej. Współautorem jednej z pierwszych internetowych porównywarek finansowych. Redaktor naczelny internetowego nośnika informacji z obszaru wiedzy o bankowości www.banking-magazine.pl. Redaktor prowadzący pierwszego serwisu internetowego w całości poświęconego rynkowi pożyczek pozabankowych www.loan-magazine.pl, będącego wydawcą certyfikatu Odpowiedzialnego Pożyczkodawcy. Pomysłodawca i współtwórca spółki Sfera Finansów.                                                           
W 2012 roku z sukcesem zawiązał spółkę akcyjną w ramach pozyskania środków pieniężnych z funduszu inwestycyjnego AER Finance dla stworzonego przez siebie projektu „wirtualny doradca finansowy”. Pełni w spółce funkcję prezesa zarządu. Przewodniczący rady nadzorczej spółki Inwestycje.pl SA, notowanej na rynku akcji GPW, oraz partner zarządzający w agencji marketingu internetowego Finpress.

Arkadiusz R. Cempura - Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej – Euro Bank SA. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Zarówno w obszarze B2B - dostarczanie rozwiązań IT,  jak i B2C -  bankowość detaliczna. W latach 2005-2010 pracował dla Lukas Banku (obecnie Credit Agricole Bank Polska), gdzie był Dyrektorem Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej. W latach 2011 – 2013 lata realizował projekty dla sektora bankowego na Ukrainie, pracując m.in. dla Alfa Bank Ukraina, gdzie był odpowiedzialny za rozwój bankowości internetowej, mobilnej i cross-sell oraz  dla Idea Bank Ukraina, gdzie odpowiadał za marketing, wsparcie sprzedaży, bankowość elektroniczną i call center. Drugie zawodowe oblicze Arka to praca w firmach dostarczających rozwiązania IT. Karierę zaczynał w Alcatelu, następnie pracował w NextiraOne i Dimension Data. Wraz z SerwisPrawa.pl, spółką działającą w obszarze legaltech, wdrażał w okresie 2014-2016 systemy wspierające pracę departamentów prawnych i compliance. W latach 2015-2017 realizował z Pirios SA projekty związane między z systemami obsługi klienta oraz z botami w kanałach telefonicznym i chat. Arek jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, kierunek elektronika-telekomunikacja.  Ukończył też studia podyplomowe na Central Connecticut State University, Polish-American School of Business Finance at Wroclaw University of Technology. Od 2014 jest ekspertem w Radzie Programowej Finance Contact Center Forum organizowanym przez Związek Banków Polskich. Jest współautorem książki  „Praktyka brandingu” wraz Maciejem Tesławskim i grupą ekspertów od marketingu i sprzedaży. Od 2018 wraz z Maciejem Busiem prowadzi podcast „Klientomania”.

 

Jan Szajda, Prezes Zarządu, IDENTT sp. z o.o.
zajmującej się dostarczaniem usług oraz produktów pozwalających na weryfikację tożsamości i oryginalności dokumentów. Firma prowadzi innowacyjne działania w obszarze analizy obrazu w tym rozpoznawanie twarzy, badań nad biometrią oraz implementacją zaawansowanych metod kryptograficznych.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej wydziału Podstawowych Problemów Techniki specjalność Computer Security, stypendysta Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Laureat konkursów krajowych oraz międzynarodowych „Telecom Seeds for the Future”, "European BEST Engineering Competition".

Michał Pawlik  współzałożyciel i Prezes Zarządu SMEO S.A. – FinTech-owej spółki faktoringowej dedykowanej sektorowi mikroprzedsiębiorstw. Lider i wizjoner biznesu, od ponad 10 lat związany z branżą finansową. Doświadczenie menedżerskie zdobywał w wiodących instytucjach finansowych w Polsce i w USA. Współtwórca Idea Money SA - największego faktora na rynku MŚP oraz pomysłodawca eFaktoring.pl - pierwszego w Polsce faktoringu online. Ekspert i entuzjasta nowych technologii w finansach. Mentor aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej branży FinTech i wspieranie startupów.

Tymon Zastrzeżyński - absolwent Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym  w Poznaniu. Swoją przygodę z finansami rozpoczął w bankowości, a dokładniej w Getin Noble Banku oraz Nordea Banku gdzie zajmował się siecią sprzedaży oraz ofertą kredytową. Następnie pracował w TU Europa, gdzie odpowiadał za współpracę ubezpieczyciela z branżą pożyczek pozabankowych. Współzałożyciel serwisu pozyczkaportal.pl oraz Co-Founder i CEO w Grupie Loando. Tymon Zastrzeżyński aktywnie udziela się we wszelkich inicjatywach mających na celu dynamiczny rozwój oraz integrację sektora FinTech w Polsce.Regularnie udziela się w polskiej prasie i radiu, udzielając eksperckich komentarzy na temat aktualnych wydarzeń na polskim i światowych rynkach finansowych. Prywatnie pasjonuje się piłką nożną oraz giełdą. Posiada licencję Maklera Papierów Wartościowych. 

Artur Więckowski - Prezes Zarządu Comparison Sp. z o.o. - jednego z wiodących wydawców finansowych w polskim internecie. Absolwent SGH i University of Minnesota. Od końca XX w. związany z rozwojem nowoczesnych usług finansowych, w dynamicznie rozwijających się spółkach, w Polsce i na rynkach zagranicznych. Zdobywca nagród branżowych takich jak Effie, Złoty Spinacz, SABRE, SuperBrand i in.

Piotr Maciągowski - Prokurent,Współwłaściciel E-Kancelaria GPF Sp z 0.0. Z branżą finansową związany do 15 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Wydziału Finanse i Inwestycje.

Swoja karierę zawodową rozpoczął od pośrednictwa finansowego w 2002r. W bankowości pracował w latach  2006 do 2010 rozwijając sieć sprzedaży min. dla Deutsche Bank PBC SA. Cenne doświadczenie zdobył również w TU Europa gdzie odpowiadał za rozwój zewnętrznych kanałów dystrybucji w tym bankowości spółdzielczej. Kilkukrotnie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży w największych spółkach consumer finance w Polsce. Współtwórca oraz Prezes Zarządu Idea Partners Group S.A. - spółki specjalizującej się w sieciowym pośrednictwie ubezpieczeniowym oraz pozabankowym finansowaniem przedsiębiorstw. Od kilku lat aktywnie uczestniczy w tworzeniu produktów oraz procesów bancassurance dla banków oraz fintechów w Europie przy udziale Polskich i europejskich Towarzystw Ubezpieczeń. Aktualnie udziałowiec i Prokurent w E-Kancelarii GPF Sp zoo – spółce specjalizującej się w odzyskiwaniu wierzytelności na zlecenie oraz świadczeniu usług prawnych dla małych i średnich przedsiębiorstw.  W ramach E-Kancelarii jest współautorem projektu łączącego fintech z usługami prawnymi.

 

Adam Dardas - Group Head of Collection w Mash Group. Prawnik, od ukończenia studiów na Wydziale Prawa I Administracji UAM, związany z windykacją. Od 13 lat zajmuje się windykacją w branżach ubezpieczeniowej, finansach oraz usługach. Obsługiwał klientów m.in. z zakresu prawa kontraktów, zabezpieczenia wierzytelności oraz cesji wierzytelności. Doświadczony negocjator. Od ponad 4 lat związany z branżą fintech. W przeszłości odpowiedzialny za globalną windykację w Kreditech Holding. Aktualnie zarządza windykacją z poziomu grupy w Mash Group.

Cezary Świerszcz - Prezes Zarządu BACCA. Menedżer i innowator z kilkunastoletnim doświadczeniem w sektorze ubezpieczeniowym i finansowym. Stworzył rynek finansowania ubezpieczeń w Polsce. Przed założeniem Bacca, jako konsultant doradzał największym instytucjom finansowym w Polsce i Europie Środkowej.

Dominik Ciula – Sales and Business Development Manager w Aasa Polska, odpowiedzialny za zwiększenie i poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, budowanie i utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi oraz wdrażanie i rozwój nowych produktów, w tym oferty dla przedsiębiorców – Aasa Dla Biznesu. Aasa Polska jest technologiczną firmą finansową XXI wieku. Specjalizujemy się w pożyczkach ratalnych udzielanych klientom w oparciu o unikalny i wieloetapowy proces oceny kredytowej. Dostarczamy nasze produkty poprzez kanał on-line, jak również za pośrednictwem tradycyjnych kanałów sprzedaży. Nie udzielamy pożyczek krótkoterminowych, dbamy o rozwój rynku i naszego klienta. Aasa Polska, firma o skandynawskich korzeniach, na polskim rynku funkcjonuje od 2012 roku.

Paweł Kozorys - Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz podyplomowych studiów Technologii Internetowych na Politechnice Wrocławskiej. Od ponad 13 lat związany z e-commerce produktów finansowych.  Zarządza jedną z największych finansowych sieci afiliacyjnych w Polsce – Systemem Partnerski Bankier.pl.  Na co dzień odpowiedzialny za rozwój  oraz stronę organizacyjną przedsięwzięcia. Obszary zainteresowań to automatyzacja w e-commerce i marketingu oraz fintech.

Michał Stanioch , Prezes Zarządu SMS Kredyt. Z branżą finansową związany od ponad dekady. Wcześniej pełnił funkcję Dyrektora wykonawczego SMS Kredyt. W latach 2006 – 2008 analityk i kierownik projektu w GCDF odpowiedzialny m.in. za projekt uruchomienia i rozwoju SMS Kredyt. Do 2006 roku związany z wrocławską spółką Ultimo, w której odpowiadał za zarządzanie projektami. Absolwent Politechniki Wrocławskiej kierunku Zarządzanie i Marketing.

Marcin Sikora - pasjonat i praktyk sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem w międzynarodowych instytucjach finansowych na stanowiskach kierowniczych. Specjalizuje się w rynkach consumer finance oraz fintech. Doświadczenie zdobywał poprzez zarządzanie regionami i zewnętrznymi kanałami dystrybucji dla takich podmiotów jak Żagiel SA, Eurobank czy FM Bank. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Zarządzającego w Grupie Loando stał na czele jednego z wiodących operatorów produktów finansowych, skutecznie budując i rozwijając sieć ponad 1000 współpracujących punktów sprzedaży. Ponadto ukończył szkołę trenerów, a zdobytą wiedzą dzieli się prowadząc szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz zarządzania. Jego zainteresowania obejmują również nowe technologie oraz rynek start-up. Prywatnie pasjonat jazdy na motorze i quadzie.

„Paweł Franczyk – 15 lat w branży finansowej, w szczególności w obszarze Consumer Finance.  Od ponad 5 lat związany z Alior Bankiem, odpowiedzialny m.in. za digitalizację procesów sprzedaży czy współpracę z kluczowymi kontrahentami ratalnymi, obecnie na stanowisku Dyrektora ds. innowacji i sprzedaży online (Consumer Finance). Wcześniej pracował m.in. w Żagiel S.A., Euro Bank S.A. czy GE Money/Capital Banku nad wdrożeniami i rozwojem produktów bankowych oraz jako project manager. Z sukcesami wdrażał linie produktowe, procesy i systemy informatyczne. Zafascynowany nowymi technologiami, zdeterminowany na ich szerokim stosowaniu w świecie finansowym. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie specjalizacja Innowacje i Przedsiębiorczość. Prywatnie pasjonat motocykli, militariów, snowboardu, Azji i Ameryki Południowej.”

 

Paweł Komar z notowaną na giełdzie Open Finance SA związany od 2006 roku odpowiadając w tym czasie za różne obszary zarządcze i projektowe. Obecnie odpowiedzialny za departamenty sprzedaży w całej grupie Open Finance i Home Broker oraz spółkach zależnych. Na swoim koncie ma m.in. budowę i rozwój największej w Polsce mobilnej sieci pośrednictwa finansowego. W grupie kapitałowej stworzył i rozwinął modele  ogólnopolskich partnerskich i franczyzowych sieci sprzedaży .Od 2015 pełni też rolę Członka Zarządu Home Broker SA, odpowiadającego za obszar strategicznej współpracy z branżą deweloperską jak i  wszystkie modele dystrybucji zarówno skierowane do klienta detalicznego jak i marki premium jak Poland Sotheby’s. Jeden z autorów fintechowego projektu e-bazanieruchomości oraz szeregu rozwiązań w sektorze consumer finance. Zasiada w radach nadzorczych spółek z branży ubezpieczeń  i towarzystw funduszy inwestycyjnych.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na wydziale Zarządzania i Finansów oraz Master of Business Administration, Executive Studies na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W wolnych chwilach przygotowuje się do kolejnych startów w triathlonowych zawodach cyklu IronMan. Zawodowo pasjonat nowych technologii, przedsiębiorczości ,zarządzania strategicznego i psychologii w biznesie.

Maciej SuwikAbsolwent Politechniki Warszawskiej oraz Universidad Politecnica de Valencia. Z branżą IT oraz finansami związany od lat. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał pracując między innymi w Olsztynie, Warszawie, Walencji i Budapeszcie. Entuzjasta nowych technologii i sektora FinTech. Od 2014 roku pełni funkcję Co-Foundera i CTO w Grupie Loando. Jego celem zawodowym jest implementowanie nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań dla rynków finansowych oraz ekspansja autorskiego projektu Loando na rynki wschodnie. Jednym z niepodważalnych sukcesów jest wprowadzenie Loando na rynek rosyjski. Prywatnie pasjonat muzyki oraz sportu. 

Damian Ziąber - 0d ponad 15 lat zajmuje się komunikacją w biznesie. W tym czasie z sukcesami kierował komunikacją uznanych marek, odpowiadając za ich PR. Pracował m.in. dla Philip Morris Polska, Ambra SA i Link4. Ponad 6 lat pracował dla Sygma Banku, odpowiadając za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną fuzji Sygma Banku i Cetelem Banku oraz łącząc rolę rzecznika prasowego i zarządzającego komunikacją zewnętrzną z rolą rzecznika klientów (jedna z pierwszych tego typu instytucji w polskim sektorze bankowym). Od 2014 r. prowadzi własną działalność gospodarczą, będąc odpowiedzialnym za PR kilku wybranych podmiotów z nie konkurujących ze sobą branż (do tej pory były to finanse, hotelarstwo, opieka nad seniorami, IT). Studiował na Wydziale Zarządzania oraz na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, a także w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji i Uniwersytecie Quadriga w Berlinie. Występował jako prelegent i panelista na wielu branżowych konferencjach, poświęconych szeroko pojętej komunikacji w biznesie.

 

Bartosz Pundyk, Dyrektor Sprzedaży w CRIF. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Od kilku lat bezpośrednio powiązany z biurami informacji gospodarczej. Dyrektor Sprzedaży w CRIF – wiodącego dostawcy informacji kredytowej w Europie oraz jednego z kluczowych podmiotów w skali światowej.  Odpowiedzialny za wprowadzenie na polski rynek produktów związanych z zarządzaniem ryzykiem, rozwiązań antyfraudowych, systemów branżowej wymiany danych oraz automatyzacją i optymalizacją procesów podejmowania decyzji dostosowanych bezpośrednio do polskich uwarunkowań prawnych.

Maciej Hełmecki Head of Sales Mintos Marketplace - Oddział Polska. Mintos jest międzynarodową platformą która oferuje możliwość inwestowania środków m.in. w rynek pożyczek pozabankowych, pożyczek dla przedsiębiorców, produktów faktoringowych. Obecnie z usług inwestycyjnych za pośrednictwem platformy Mintos korzysta już blisko 60 tysięcy inwestorów z 6-ciu kontynentów.

Maciej Hełmecki związany jest z rynkiem finansowym od prawie dekady. Doświadczenie w sektorze finansowym zdobywał m.in. w PKO TFI S.A., PKO Bank Polski S.A., ERIF BIG SA.  Współautor programu „Certyfikat Odpowiedzialnego Biznesu”.

Absolwent Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunkach Europeistyka, Zarządzenie jakością oraz Zarządzanie. W wolnych chwilach pasjonat sportów ekstremalnych i motoryzacji. W obszarze zawodowym pasjonat rozwiązań fintechowych.

Michał Stanek - Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Od 1999 roku związany z rynkiem finansowym. Karierę rozpoczynał w renomowanych towarzystwach ubezpieczeniowych, powszechnym towarzystwie emerytalnym oraz departamentach Private Banking i Wealth Management międzynarodowych banków komercyjnych.

Bogate doświadczenie biznesowe zdobył pełniąc m. in. funkcję dyrektora Regionalnego w AXA TFI S.A., a także dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Sieci, a następnie dyrektora ds. Komunikacji Inwestycyjnej w AgioFunds TFI S.A. Obecnie Prezes Zarządu w Q Value.

Uznany trener i wykładowca, specjalizujący się w tematyce finansowej. Autor wielu publikacji w prasie branżowej.

Krzysztof Nawelski jest praktykiem w obszarze innowacji legitymującym się 20 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowych korporacjach. W latach 1998 - 2006 pracował dla międzynarodowych firm produkcyjnych oraz sektora usług. W chwili obecnej na stanowisku Dyrektora ds. Innowacji w Santander Consumer Banku odpowiada za wdrażanie kultury innowacji, współpracę ze startupami i fintechami, rozwój pracowników w zwinnych metodach projektowania usług i produktów finansowych. Ma na koncie wiele zrealizowanych projektów w zakresie Design Thinking, Service Design, Lean Startup oraz Business Model Innovation.
Jest absolwentem: Executive MBA Polish Open University i Oxford Brooks University; Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zarządzania Personelem w WSB.

Piotr Przedlacki - Założyciel oraz Prezes Zarządu Fines SA - czołowego pośrednika
kredytowego na rynku polskim w kanale agencyjnym - działającego na rynku
od 2005 roku. Jako jeden z pierwszych w kraju stworzył ogólnopolską sieć
biur kredytowych w oparciu o wszechstronną platformę informatyczną. Od
17 lat związany z branżą finansową, od 13 lat z powodzeniem zarządza
spółką Fines. Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki
Gdańskiej oraz studiów MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów.

Monika Mojzesowicz - Dyrektor Departamentu Kredytów Firmowych w Expander Advisors. Obecna w branży finansowej od 2003 roku. Swoim doświadczeniem udowadnia codziennie, że rynek pośrednictwa finansowego w Polsce jest dziś w punkcie dużych zmian i wielkich możliwości, a ona sama skutecznie sprawia swoim działaniem jego rozwój w nowych kierunkach, wcześniej niedostrzeganych przez konkurencję. Bardzo aktywna w sferze dzielenia się swoim doświadczeniem poprzez liczne publikacje rynkowe.

Wojciech Kazimierski – twórca i współwłaściciel LeaseLink – jedynego na rynku polskim oraz jednego z najnowocześniejszych na świecie fintechu w branży leasingowej. Usługi LeaseLink oferowane są jako metoda płatności w sklepach stacjonarnych oraz internetowych w modelu omnichannel. Kazimierski jest doświadczonym managerem oraz specjalistą kreującym, budującym i rozwijającym modele dystrybucji oraz strategie sprzedaży. Przez blisko 15 lat był managerem sprzedaży w Raiffeisen Leasing. Wówczas odpowiadał za rozwój oddziałów oraz makroregionu, a w ostatnim okresie za zarządzanie siecią sprzedaży, produktami i marketingiem. Stworzył także strategię oraz wprowadził na rynek i rozwijał spółki Raiffeisen Insurance, gdzie w zakresie dodatkowych produktów ubezpieczeniowych wdrożył wraz z zespołem innowacyjne i niezwykle efektywne modele dystrybucji oparte na cross sellingu. W LeaseLink odpowiada za poszukiwanie oraz kreowanie niestandardowych kanałów sprzedaży, pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych i wytyczanie kierunków dalszej ekspansji. Ponadto jest odpowiedzialny za wdrażanie procesów operacyjnych oraz nieustanną ich efektywizację pod kątem doświadczenia klienta. Dzięki czemu LeaseLink wyróżnia się na rynku wyjątkową dostępnością usług, przejrzystością, a jego naczelną wartością jest użyteczność dla klienta na poziomie pay-by-link.

Kazimierski nakreślił wiele trendów obecnie stosowanych i z powodzeniem wykorzystywanych w całej branży leasingowej. Freak symbiozy automatyzacji procesów i wygody klienta, które nie tylko kreuje, ale efektywnie wdraża w swoim biznesie. 

Aleksandra Wodzisławska, prezes Aforti Exchange / Grupa AFORTI. Z sektorem bankowym i branżą usług finansowych związana od ponad 15 lat. Absolwentka Finansów i Bankowości oraz Studiów Europejskich Uniwersytetu Łódzkiego. Karierę zawodową rozpoczynała od pracy z Klientami w oddziale banku.
W latach 2005–2014 w Getin Banku zajmowała stanowiska: Dyrektora Centrum Akceptacji i Administracji Kredytami, Dyrektora Centrum Operacji Kartowych oraz Dyrektora Departamentu Kart Płatniczych. Następnie w Getin Noble Bank SA pełniła funkcję Dyrektora Departamentu Wdrożeń Produktowych oraz Departamentu Projektów Biznesowych. W 2016 roku została CEO w spółce fintech ATM Next S.A.
Od 2017 roku związana z Aforti Exchange – platformą wymiany walut online dla firm, dostępną w Polsce, Rumunii i Bułgarii, a w ciągu najbliższych 3 lat na kolejnych 7 rynkach UE oraz CEE, w tym: na Węgrzech, w Czechach, Chorwacja, Serbii, Bośni i Hercegowinie, Albanii oraz Macedonii.
Na stanowisku Prezesa Zarządu Aforti Exchange jest odpowiedzialna m.in. za: wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, ekspansję międzynarodową oraz rozwój produktów i usług związanych z internetową wymianą walut przez przedsiębiorców z sektora MSP.

Sławomir Grzelczak - Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego (od lipca 2013r.) Od czerwca 2014 r. pełni również funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002). Od 2001 r. związany był z międzynarodową firmą Dun&Bradstreet - czołową wywiadownią gospodarczą, w której pełnił kolejno ważne funkcje managerskie. W latach 2002-2004 objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego, a w okresie 2004-2009 piastował funkcję Prezesa Zarządu polskiego oddziału. W latach 2009-2012 kierował grupą BISNODE, partnerem strategicznym wywiadowni gospodarczej D&B Corporation. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał zarządzając czterema spółkami, należącymi do grupy BISNODE. Od 2012 r. do kwietnia 2013, w ramach Grupy Coface Central Europe Holding, będącej liderem w obszarze ubezpieczeń należności, odpowiadał za 12 rynków Europy Centralnej i Wschodniej w zakresie rozwoju nowych produktów i koordynacji działań w obszarze informacji gospodarczej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był Dyrektorem Zarządzającym Coface Słowenia.

Marcin Mikołajczak - rozpoczynał karierę zawodową w GE Capital Banku. Następnie pracował w GE Money Banku i Banku BPH, gdzie w departamencie produktowym odpowiadał za rozwój partnerskich kart kredytowych. W Banku BPH obejmował także stanowisko Key Accounta Managera odpowiedzialnego za współprace z  siecią sklepów Saturn.

Od 2011 r. Marcin Mikołajczak pracował w Raiffeisen Banku  na stanowisku Kierownika i Dyrektora Portfela Kart Płatniczych i Płatności Mobilnych. Odpowiadał za rozwój i dochodowość kart płatniczych oraz zarządzanie cyklem życia produktu. Prowadził we współpracy z VISA i MasterCard wiele projektów związanych ze zwiększaniem dochodowości oraz nowoczesnymi metodami płatności np. NFC oraz portfele elektronicznych.

Od 2016 r. dołączył do Alior Banku na stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Programów Partnerskich w Departamencie Consumer Finance. Od marca 2017 r. jest Członkiem Zarządu spółki NewCommerce Services właściciela marki Bancovo i odpowiada za Sprzedaż, Operacje i CRM.

Ewa Adaszyńska - ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Wrocławskim. Karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku i od 14 lat jest związana z branżą finansową i ubezpieczeniową. Od 2014 r. odpowiada za obszar marketingu i PR w Open Brokers S.A. (spółka ubezpieczeniowa w grupie Open Finance). Zarządza wdrożeniami kompleksowych projektów na styku marketingu, sprzedaży i nowych technologii (m.in. sprzedaż polis online, aplikacja mobilna dla klientów i agentów, RODO, IDD). Certyfikowany moderator Design Thinking. Aktualnie w trakcie studiów User Experience Design na AGH w Krakowie. W pracy zawodowej jako priorytet stawia budowanie jak najlepszego doświadczenia użytkownika na każdym etapie kontaktu z usługą i marką. Entuzjastka Service Design, Human Centered Design, User Experience, psychologii poznawczej.